Bractwo Gothic'a
[G2NK] Requiem - Wersja do druku

+- Bractwo Gothic'a ()
+-- Dział: Modding Gothica (/forum-9.html)
+--- Dział: Modyfikacje spoza Bractwa Gothic'a (/forum-13.html)
+--- Wątek: [G2NK] Requiem (/thread-123.html)

Strony: 1 2 3


[G2NK] Requiem - Nefario - 07-03-2016

Requiem to mod który ma na celu stworzyć lepszą kontynuację Gothic 1. Właśnie powstaję wersja 2.0, dodająca nowe walki z bossami, style walki oraz nowe zadania.

Mod oferuję:
  • Nowe i Ulepszone Tekstury.
  • Nowe Bronie i Zbroje.
  • Niektórzy NPC'ci z Gothic 1 zrobią powrót w Requiem.
  • Nowi przeciwnicy.
  • Nowe zadania.
  • Ulepszony balans.
  • Zwiększony poziom trudności.
  • Dużo walk z bossami.
  • I wiele więcej na stronie ModDB.

Lista zmian i postępy:

Requiem to kolejne ogromne rozszerzenie do G2NK. Jest on jednym modów tłumaczonych przez Bractwo Spolszczenia w 2016 roku.
Na razie nie została opublikowana oficjalna lista zmian, które będzie wprowadzał ten mod, oto co na razie wiemy:

#1: Nowy głos Bezimiennego bohatera, który lepiej do niego pasuje. Będzie on wykrzykiwał losowe okrzyki podczas wymachiwania bronią i dobijania przeciwników. Zmienione będą również dźwięki otrzymywania obrażeń i śmierci.

#2: Nowe efekty dźwięków na różnych typach broni, bronie jednoręczne będą miały inne dźwięki niż bronie dwuręczne, podobnie jak dwuręczne młoty i topory.

#3: Nowe style walki bronią dwuręczną.

#4: Młoty dwuręczne.

#5: Finishery z efektami krwi.

#6: Nowe czary: Nova, Lawina, Pięść sztormu, Odsysanie życia, Mroczny Pakt, Grzmot

#7: 2 nowe walki z Bossami!

#8: Wiele więcej. Gdy pełna lista zmian zostanie wydana, przetłumaczymy ją i wstawimy.


RE: [G2NK] Requiem - Karen - 12-17-2016

Co do tego: "Finishery z efektami krwi" to chodzi o coś takiego jak w Skyrimie?
Jest może jakiś filmik który pokazuje jak to wygląda w tym modzie?


RE: [G2NK] Requiem - Drakan - 12-17-2016

Coś pięknego... Czekam niecierpliwie.


RE: [G2NK] Requiem - radex - 12-17-2016

""Finishery z efektami krwi" to chodzi o coś takiego jak w Skyrimie?
Jest może jakiś filmik który pokazuje jak to wygląda w tym modzie? "
Mark56 stworzył coś takiego jakieś 4 lata temu xd https://www.youtube.com/watch?v=uNBVzJ5puN4


RE: [G2NK] Requiem - Karen - 12-17-2016

O kurcze, ja na to czekałem a to już od 4 lat jest :D
No nawet fajnie to wygląda. :)


RE: [G2NK] Requiem - Opos - 12-17-2016

@MrKabalarz pisał, że podobno twórca ogłosił, że w czasie świąt wyda prawie finalną betę lub finalną wersję, więc czekamy :>


RE: [G2NK] Requiem - MrKabalarz - 01-11-2017

Z całym szacunkiem dla pracy autora ale kisnę z tego moda. xD Pobierasz łącznie 4,6GB komponentów moda i wszystko działa jak kupa, a teraz autor chce jeszcze, żeby pobrać dodatkowe 3GB, bo może crashuje dlatego, że nie mamy czegoś z jego folderu _Work.


RE: [G2NK] Requiem - Skadi11 - 01-11-2017

Autorowi chyba chodziło o sam folder skryptów bo to je zuploadował (coś ponad 60mb ważą) więc nie jest tak źle. Z drugiej strony obawiam się, że te crashujące bajery zabiją tę modyfikacje.


RE: [G2NK] Requiem - MrKabalarz - 01-11-2017

Pobrałem to co zauploadował w komentarzach (~60MB, bo to na razie same skrypty), niestety to w żaden sposób nie rozwiązuje problemu.


RE: [G2NK] Requiem - MrKabalarz - 01-11-2017

(01-11-2017, 07:18 PM)Skadi11 napisał(a): (...) Z drugiej strony obawiam się, że te crashujące bajery zabiją tę modyfikacje.

Trudno się nie zgodzić. Przez te bajery jest wysyp błędów każdego możliwego rodzaju: AV, AF, Out-of-memory, crashe przy podnoszeniu przedmiotów, przy wczytywaniu gry, przy zakładaniu elementów ekwipunku, przy przechodzeniu do innego zena. Projekt poszedł w złą stronę.