Strona Główna Blog Lista użytkowników YouTube A R C H I PiranhaSawa

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[G1] Mroczne Tajemnice
Eternal Modding

107 Postów
19 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Sep 2016
Reputacja: 12

#61
Tylko w czym widzisz problem? Jak nie jesteś w stanie poradzić sobie z potworkami na początku gry to idź najpierw do któregoś z obozów i zacznij robić zadania. Ogromna większość z nich nie wymaga byśmy z kimkolwiek walczyli, albo byśmy musieli do czegoś dopłacać. Jak wykonasz trochę zadań, zdobędziesz potrzebny level, uzbierasz trochę bryłek rudy, rozwiniesz postać to będziesz mógł się wziąć za potworki, jeżeli wcześniej sobie z nimi nie radziłeś. 

Nie wiem czemu tak się uparłeś na te potworki na początku gry, skoro dodano multum zadań i na brak zajęć, a w I rozdziale to już szczególnie i to nawet dla postaci bez statystyk nie sposób narzekać. Były nawet głosy, że jest Edycja Rozszerzona jest "edycją rozszerzoną głównie dla Bezimiennego bez gildii". 

Nie wiem też czy przeszedłeś modyfikację - ja przeszedłem i nie narzekałem ani na brak rudy, ani na balans, czy poziom trudności. A już gadanina jakoby na wykonywaniu zadań się biedniało, a nie zarabiało to już totalna bzdura. Sam zebrałem tyle rudy, że spokojnie mógłbym wykupić Górniczą Dolinę wraz z cnotą Gomeza w zestawie. Dlatego trochę irytują mnie podobne łzawe historie o jak to niby jest trudno z rudą w Edycji Rozszerzonej. A wątpię też by czarny pijar dobrze działał na żywotność sceny modderskiej.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Cień

38 Postów
2 Tematów
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 3

#62
Ta gildia Bandyta w ER ona jest skopiowana ze starych frakcji czy zrobiona na nowo. Bo w Mteku zostały one zaprzeproszeniem pod*********e, likwidacja gildii nekromanta, magnat, kopacz ?
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Eternal Modding

107 Postów
19 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Sep 2016
Reputacja: 12

#63
Czasy kiedy powstały Mroczne Tajemnice były zupełnie inną epoką w dziejach moddingu Gothica. Inne było podejście - "im więcej tym lepiej, a gracze wybiorą już co im się tam podoba a co nie". Mniej też przywiązywano wagę do tego by to wszystko do siebie pasowało, a już najmniejszą by pasowało do Gothica 1 i Gothica 2. Rzecz jasna zdarzały się też takie perełki jak Piratenleben, czy Velaya, ale to były perełki. Żeby nie było, w tamtych czasach dość przyjemnie mi się grało w Mroczne Tajemnice ale nawet wtedy pewne wątki i pewne rzeczy po prostu odrzucały. (

Na początek trochę goryczy: 
1. Wątek Pradawnych - super epickie hirołsy z niebios i kolejna ostateczna walka dobra ze złem o panowanie nad światem, która zakończyć się może zwycięstwem aniołów nieba z Andromedy albo 1000 lat ciemności; to jest wprost rzyganie epiką, moim zdaniem niepasującą do Gothica - zobaczcie, że główna oś fabularna pierwszej części gry, czyli walka ze Śniącym jest utrzymana w bardzo dobrym smaku

2. Easter Eggi - nie mam nic przeciwko nim, ale... zabrakło dobrego smaku, czyli tego wyważenia, które Easter Egga wpasuje do gry na tyle by nie wyrywał nas z jej klimatu. Dresowe spodnie Siekacza, czy Szymon Majewski Show... Więcej grzechów nie pamiętam. 

3. Ogólna szpetota świata - kto był na Wyspie Uriziela ten wie o czym mówię; tekstury dodane do modyfikacji również były średnie, ale tego sie nie czepiam bo od czego są texturepacki, a poza tym wtedy chyba nie było lepszych. 

4. Obóz Łowców Orków - strasznie naciągany pomysł by motywować założenie obozu tym, by najwięksi psychopacie w Kolonii Karnej mogli sie wyżyć. Po prostu mało wiarygodnie skonstruowany wątek. 

5. Ignorowanie Gothica 2 - Ur Shak ożywieniec i właściwie można byłoby rzec, że tyle w temacie... Ale nie mogłem się powstrzymać od jeszcze jednej uwagi. Niezbyt klimatycznie jest dodawać do dodatku do jedynki nowego wątku o zbawianiu świata, który nie ma żadnego odzwierciedlenia w drugiej części gry - nikt w G2 o tym nie wspomina, nie ma żadnych po tym śladów, itp... Takie jest moje zdanie. 



A teraz plusy: 
1. Obóz fanatyków - całkiem klimatyczna frakcja. Podoba mi się pomysł stworzenia osobnego obozu z odstępcami, którzy zwątpili w Sniacego i postanowili szukać innej drogi do wyzwolenia; znacznie bardziej by mi się podobał ten obóz, gdyby Pradawni okazali się jedynie legendą, ale i tak duży plus za pomysł. 

2. Obóz przed Starą Kopalnią - najbardziej rozbudowany obóz przed kopalnią jaki powstał w fanowskich modyfikacjach do Gothica. Podobało mi się też to poczucie pewnej odrębności między Strażnikami Gomeza a Strażnikami Kopalni. 

3. Przemytnicy - całkiem przyjemny pomysł z dodaniem grupy przemytników rudy, którzy do Kolonii Karnej trafili tylko dlatego, że rozbił im się statek. Na prawdę klimatyczne. 

4. Sporo nowych zadań - wiele zadań było na prawdę niezłych. Oczywiście mam na myśli te zadania, które nie szły w zbytnią epikę i w wojnę bogów na ziemi toczoną przez jeszcze bardziej boskich wybrańców. 

To chyba tyle z tych rzeczy, które zapamiętałem z tego jak ładnych kilka lat temu grałem w MT. Lista jak najbardziej subiektywna.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Klub

119 Postów
8 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 6

#64
G1 ma ograniczenia w gildiach. W G2 Masz 2 nieużywane Gildie, a w G1 nie masz wolnych miejsc na nowe Gildie.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Witaj!
or Rejestracja?