Strona główna Portal Lista użytkowników YouTube A R C H I

Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[G1] Wyspa
Kurka Naturka

893 Postów
80 Tematów
Kobieta
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 79

#1
[Obrazek: 2B3LkxG.png]


Opis moda:

Wyspa, inaczej zwana jako PTP lub Test Mod, pierwotnie miał na celu sprawdzić wymagania techniczne i systemowe. W końcu jednak napisano kilka zadań i fabułę, a mod został wydany w języku angielskim, niemieckim, rosyjskim i teraz polskim.



Cechy:

- krótka fabuła
- jedno zadanie poboczne
- jeden nowy świat
- ruchoma trawa i drzewa
- easter eggi


Screeny:

[Obrazek: zr09Q37.jpg]

[Obrazek: 9L1vYKB.png]

[Obrazek: TWz5nTQ.jpg]

[Obrazek: WSTXU9G.jpg]

[Obrazek: O4azMRA.png]

[Obrazek: tlnoDe3.jpg]

[Obrazek: J7kKLW6.jpg]

[Obrazek: NrcmrvG.jpg]

[Obrazek: iWF9xJt.jpg]

[Obrazek: ogCuB9M.jpg]



Trailer:






>>> Download <<<
Kwa kwa
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali: UR2Cancy4Me
Cień

38 Postów
2 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Nov 2016
Reputacja: 2

#2
No cóż... Modyfikacja z pewnością nie powala, przeszedłem ją w 20 minut. Znalazłem parę błędów, fabuły nie zrozumiałem. Moja ocena? 2+/10.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Aurora Team

285 Postów
41 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 7

#3
Za moda daję 7/10. Bo mimo, że króciutki to cieszę się, że ktoś przeniósł na wyspę przyrodę z Diccuric i dał szatę ognia wraz z Kapturem. Co prawda jedynym zdaniem było dostanie się do skrzyni i wzięcie klucza do drzewa, gdzie trzeba było sprowadzić szamana orków, który przybrał postać Wrzoda, pokonanego na koniec oraz przy tym zwieńczając misję,lecz mi się modzik podobał. Przynajmniej tutaj nie zmarnowano potencjału jak w modzie The Den. Tak BTW ile jest jeszcze niewykorzystanych, testowych lokacji typu ta wyspa lub pomieszczenia, które wykorzystano do piramidy z Die Bedrohung i Wizji Guru w modzie LzGD?
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Król

578 Postów
73 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Feb 2016
Reputacja: 93

#4
Ale tą lokację stworzyli twórcy Diccurica właśnie, żeby sprawdzić jak działa ta roślinność. Ten świat nie znajduje się w oryginalnym Gothicu.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali: Opos
Aurora Team

285 Postów
41 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 7

#5
(23-03-2017, 06:09 PM)Nefario napisał(a): Ale tą lokację stworzyli twórcy Diccurica właśnie, żeby sprawdzić jak działa ta roślinność. Ten świat nie znajduje się w oryginalnym Gothicu.

Niedawno to odkryłem. To Diccuric TestMod Na pewno mod ten posiada jeden potencjał. Przyrodę. Gdyby uzupełnić nim big nature mod do gothic 1 to granie byłoby fantastyczne.  Może to tylko bardzo osobista,subiektywna opinia, ale przy instalacji każdego moda powinna być opcja jaką naturę chcesz w gothic tak, by fani zielonej przyrody z Mrocznych tajemnic ( w tym ja) nie toczyli bitwy z fanami surowości świata np z Edycji Rozszerzonej.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Witaj!
or Rejestracja?