Strona Główna Blog Lista użytkowników Facebook YouTube A R C H I

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podnoszenie poziomu trudności w modyfikacjach.
Kopacz

19 Postów
0 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 0

#11
No nareszcie ktoś zwrócił na to uwagę.Ja też nie skończyłem Dark Sagi bo zdobycie tam pieniędzy było cholernie trudne,a kasa w tym modzie jest baaardzo przydatna.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Strażnik

175 Postów
0 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Aug 2016
Reputacja: 4

#12
(11-13-2016, 04:21 PM)Panzpis napisał(a):  Idealny balans byłby wtedy gra utrzymywała stabilny poziom trudności przez wiekszość czasu gry, ale to nierealne (nie tylko w Gothicu). 
To jest realne, i jest dużo rpg gdzie zostało to dobrze zrobione, np baldur gate, fallout albo knights of the old republic. Mimo że postacie na koniec gry były wykoxane to przeciwnicy byli na równym poziomie i wciąż stawiali problem

W gothicu jest taki myk, że potwory ciągle są takie same, więc nie stawiają oporu
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
LOS PAPUGOS

874 Postów
47 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 70

#13
W modzie Karaiby się to udało np :>
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Witaj!
or Rejestracja?