Strona Główna Blog Lista użytkowników YouTube A R C H I

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciekawe nowości i dodatki zawarte w modyfikacjach
Eternal Modding

211 Postów
35 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 6

#1
Już wyjaśniam jak każdy z nas wie mody oferują nie tylko nową fabułę, zbroje czy bronie, lecz też animacje, nowe gestykulacje bohatera, umiejętności ( nie mam tu na myśli np warzenia mikstur) Tylko np czegoś czego nigdy nie było w grze.  Żeby przybliżyć to wspomnę te elementy z poszczególnych modyfikacji 

Diccuric- piękna przyroda, śpiwór , możliwość nadania runie wyznaczenia miejsca teleportacji 
Die bedrohung- wysadzanie skał w powietrze, animacje w ekwipunku, strzelba, armaty przy skrzyni lodu,  nowa muzyka brzmiąca tak jakby była nieużytym soundtrackiem do gothic, ćwierkanie ścierwojadów, szata pozwalająca latać, łapa topielca pozwalająca ranić nieumarłych, hełm ( wtedy innowacja) mikstury teleportujące np mikstura ojczyzny, owce ( zupełnie inne niż te z gothic 2) , możliwość kupna psa, wykorzystanie tekstur z wersji alpha w lokacjach, 
świat skazańców- możliwość ogolenie głowy i wytatuowania Bezimiennego gdy dołączy do bractwa, świat ewoluuje, np Grim z drugim rozdziale zostaje cieniem czyli świat nie stoi w miejscu, każda gildie inaczej się porusza jeśli chodzi o styl chodzenia  
Edycja rozszerzona- można uzupełniać statystyki w postaci bonusów przy kryształach, każda gildie ma inną gestykulację, otwieranie trumien lub posągów( to samo w returningu)    

Jeśli coś zostało powtórzone w innej modyfikacji np strzelba w velayi to nie bierzemy tego pod uwagę, chodzi o prekursora nowości.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Zapraszam po tanie miksery!

1,086 Postów
56 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 73

#2
W modzie "Kyrus" została dodana możliwość rzucania nożami :>
[Obrazek: W9ee41E.jpg]
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Strażnik

195 Postów
1 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Aug 2016
Reputacja: 22

#3
W modzie Returning została dodana możliwość rzucania czarów kosztem życia.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Eternal Modding

211 Postów
35 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 6

#4
(02-11-2016, 04:57 PM)Simen napisał(a): W modzie Returning została dodana możliwość rzucania czarów kosztem życia.

Sakta nomen :)
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Mistrz Ostrza.

26 Postów
0 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 6

#5
Multiteleport, pierścień niewidzialności, mikstury czy zestawy artefaktów dające np.latanie czy pijany chód, i ten miecz o mocach żywiołów, który trzeba było naładować, zanim zyskał jakieś właściwości, z MT. I punktowana eliminacja bandytów przy konwoju do SK, co miało wpływ na zapłatę zdaje się i tempo zdobycia ciężkiej zbroi straży, no i ostrzenie broni, cały system i w ogóle taka możliwość, chyba pierwszy mod, który to dał, do G1.
Sen Nowicjusza z CZ.
Trening na wyspie w Velayi.

I nie Sakta Nomen tylko zdaje się Sankta Omen, tak przynajmniej zapamiętałem...
serce
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Eternal Modding

211 Postów
35 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 6

#6
(02-11-2016, 06:50 PM)Hiryu napisał(a): Multiteleport, pierścień niewidzialności, mikstury czy zestawy artefaktów dające np.latanie czy pijany chód, i ten miecz o mocach żywiołów, który trzeba było naładować, zanim zyskał jakieś właściwości, z MT. I punktowana eliminacja bandytów przy konwoju do SK, co miało wpływ na zapłatę zdaje się i tempo zdobycia ciężkiej zbroi straży, no i ostrzenie broni, cały system i w ogóle taka możliwość, chyba pierwszy mod, który to dał, do G1.
Sen Nowicjusza z CZ.
Trening na wyspie w Velayi.

I nie Sakta Nomen tylko zdaje się Sankta Omen, tak przynajmniej zapamiętałem...

Pierścień niewidzialności? W której modyfikacji?
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Lubię placki i koteły :D

173 Postów
0 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 11

#7
Nie wiem, czy ten mod wprowadził to jako pierwszy, ale w modzie "W poszukiwaniu skarbów" do G2 w pewnym momencie wcielamy się w inną postać.
[Obrazek: ed3f76fe4bd371bc8e071818d5886553.jpg]
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Kurka Naturka

880 Postów
80 Tematów
Kobieta
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 77

#8
Pierwszy. Taka opcja jest jeszcze jako czasowa w Global Modzie i Przeznaczeniu.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Strażnik

231 Postów
1 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Aug 2016
Reputacja: 4

#9
(02-11-2016, 07:32 PM)AhnBael napisał(a): Pierwszy. Taka opcja jest jeszcze jako czasowa w Global Modzie i Przeznaczeniu.
Jak on działa?
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Kurka Naturka

880 Postów
80 Tematów
Kobieta
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 77

#10
Ano tak, że w jednym zadaniu zostajemy czasowo przemienieni w innego NPC i musimy zdobyć pewną rzecz z jaskini bandytów.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Witaj!
or Rejestracja?