Strona Główna Blog Lista użytkowników Facebook YouTube A R C H I

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wrażenia z rozgrywki
LOS PAPUGOS

850 Postów
44 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 69

#1
W tym temacie możecie opisywać swoje wrażenia z rozgrywki.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Mistrz M&M DoC

59 Postów
3 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 9

#2
To ja pierwszy, jako że grałem w wersje klubową to mogę się wypowiedzieć. Mod jest miód, cud i cukierki. Wybacz @gothic1210, ale uważam że LzGD jest lepsze od ER. LzGD nie bombarduje na starcie miliardem questów, by późniejszym czasem zrobiła się posucha. Jest raczej na odwrót, zaczynając LzGD zastawiałem się czy poprawnie moda zainstalowałem, bo coś mało było tych nowych questów :D Ze swojej strony mogę polecić gildie BŚ, która pozwala zostać Guru i jest to całkiem zgrabnie ułożone. Fakt, nadal mi brakuje moda, który by rozwalał główny wątek tak jak MT dodając nowy długi główny wątek, który by bez ukończenia go uniemożliwiał popchnięcie gry dalej, może kiedyś coś takiego powstanie :D
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Wędrowiec

29 Postów
0 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Aug 2016
Reputacja: 3

#3
Pograłem póki co zaledwie dwie godzinki, ale jestem już w stanie powiedzieć, że jest to naprawdę dobra robota. Wszystko działa bezproblemowo, tłumaczenie jest wysokiej jakości i gra się świetnie.  ok
Even if the morrow is barren of promises.
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali: Draco , Opos , amadeusz
Derpy

91 Postów
1 Tematów
Kobieta
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 9

#4
Coś od siebie.
Mod mi się na razie podoba. Pomimo tego, że nie jesteśmy zalewani masą nowego contentu, to taka jego ilość jest wystarczająca, żeby zaangażować gracza. Pasuje mi to, że mod nie wprowadza żadnych nowych pancerzy, mieczów, tarcz, chuj wie czego i nie burzy klimatu Gothica, a dodatkowe misje bardzo dobrze komponują się ze światem gry.
Najbardziej mi nie leży natomiast fakt, że autorzy starali się wpierdzielić jak najwięcej kwestii zdubbingowanych do dialogów i przez to robi się niemały rozpierdziel w niektórych gadkach, bo co innego jest napisane, a co innego postacie mówią, do tego jeszcze czasami innymi głosami. To że rozmowy są dopasowywane do zdubbingowanych kwestii prowadzi do tego, że niektóre konwersacje brzmią bardzo sztucznie. Ja bym tam już wolał, żeby wszystko było nieme, ale miało ręce i nogi.
Na razie tyle. Pogram więcej, to może i napiszę coś więcej.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali: Opos
Xsant

2 Postów
0 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Dec 2016
Reputacja: 0

#5
Mod odrzucił mnie od siebie dość szybko. Grałem bardzo krótko, bo nawet nie zdążyłem zejść z przełęczy, ale już zdążyłem zauważyć parę rzeczy, które mocno rzutują na ogólny odbiór gry. Chyba najbardziej razi w oczy fakt, że Plac Wymian, tak ważny strategicznie punkt w Kolonii, zamieszkują... włóczędzy. Miejsce, które powinno być dobrze chronione i niedostępne dla osób postronnych. Może nie byłoby to takie złe, gdyby twórcy pokusili się o jakieś wyjaśnienie, co ci biedacy tam robią. Ale z nimi nawet słowa nie można zamienić. Mod miał sprawić, że nieistotne postacie dostaną jakąś rolę w świecie gry, że nie będziemy czuli się już zmęczeni manekinami, które tylko tworzą tło. Zamiast tego, na samym starcie dostajemy kilka dodatkowych niemych i nic nie znaczących osobników. Tak, wiem, że wiąże się z nimi jakiś quest, gdzieś o tym czytałem. Ale czy to znaczy, że do czasu aktywowania zadania, włóczędzy powinni trwać w stanie kompletnego zidiocenia? Szkoda też, że miejsca, które każdy fan serii zna jak własną kieszeń (okolice Placu Wymian) dalej są puste i nudne. Wciąż kręci się tam tylko parę potworów, a na ziemi walają się jakieś śmieci. Ten wielki płaskowyż, na którym przebywają dwa ścierwojady, para kretoszczurów i goblin, aż proszą się o dodatkową zawartość. To tam można było upchnąć tych włóczęgów. Niech tam rozbiją sobie mały obóz, zamiast panoszyć się przed oczami strażników.
Chciałbym dać modyfikacji drugą szansę, ale może być ciężko. Zwłaszcza, że drugi dodany quest jest związany z księgą Beliara, którą otrzymujemy od szalonego kopacza. Mało oryginalne, równie mało klimatyczne.

Niemniej brawa za spolszczenie. Naprawdę najwyższa jakość.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
LOS PAPUGOS

850 Postów
44 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 69

#6
Cóż, rozumiem, że z tymi Włóczęgami mogło się tobie nie spodobać, ale ja na twoim miejscu przymknął bym na tą rzecz oko i grał dalej bo mod jest naprawdę ciekawy, a niektóre zadania zapadną z pewnością w pamięci graczy (nie chce spoilerować) :)
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Wędrowiec

29 Postów
0 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Aug 2016
Reputacja: 3

#7
Występ w starym obozie na początku drugiego rozdziału, po prostu wow. :o Oh my ok

Co to za muza tak btw?
[Obrazek: 0b66b99594cf42c6a45deb95f07bdccb.png]
Even if the morrow is barren of promises.
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Milcz, sku*wielu.

280 Postów
6 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Oct 2016
Reputacja: 93

#8
@Jonxx , Nie mów, że nigdy nie widziałeś tego koncertu w żadnym modzie? :D To zespół In Extremo, a utwór nosi nazwę "Herr mannelig". Występ miał znaleźć się w polskiej wersji G1, ale ostatecznie się nie znalazł, bo poszło o prawa autorskie (CDProjekt Nono ). W każdym razie NPCe członków zespołu i sam kawałek został w plikach gry, można go przywrócić kodami w podstawce.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Nekromanta

117 Postów
0 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 10

#9
Ja nie wiem jak to zrobiłem, ale ostatnio jak grałem w samą podstawkę miałem koncert In Extremo.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Derpy

91 Postów
1 Tematów
Kobieta
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 9

#10
Ten koncert był już chyba nawet w Mrocznych Tajemnicach z tego co kojarzę. Też nie jestem w stanie zrozumieć jak ktoś mógł tego jeszcze nie widzieć. :)
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Witaj!
or Rejestracja?