Strona Główna Blog Lista użytkowników YouTube A R C H I PiranhaSawa

Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[G2NK] L'Hiver Edition 0.9.6
Zapraszam po tanie miksery!

1,081 Postów
56 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 73

#71
Dzięki wielkie za info :)
[Obrazek: W9ee41E.jpg]
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Milcz, sku*wielu.

302 Postów
6 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Oct 2016
Reputacja: 94

#72
Jeżeli chodzi o l'hivera to niestety wersja 0.9.6 posiada tego typu bugi, w rus i eng było to samo, ale nie wiadomo z jaką częstotliwością one występują (u Martwego np. pomogło przeładowanie zena/wczytanie wcześniejszych zapisów). Angielska wersja jest przygotowana w postaci 2 plików .vdf (fundament moda i skrypty), jak wyszedł 1fix to wydano zaktualizowaną wersję skryptów 0.9.6.1, a oprócz tego dodano jeszcze dwa dodatkowe pliki G2_LH_Edit_ANI_v0.9.6.vdf i G2_LH_Edit_SFX_v0.9.6.vdf bo coś się yebało z animacjami i dźwiękiem(?). Nasze polskie wydanie to niestety "goła" 0.9.6.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Kopacz

12 Postów
0 Tematów
Zarejestrowany: Nov 2016
Reputacja: 7

#73
(11-01-2017, 05:23 PM)MrKabalarz napisał(a): Oprócz tego dodano jeszcze dwa dodatkowe pliki G2_LH_Edit_ANI_v0.9.6.vdf i G2_LH_Edit_SFX_v0.9.6.vdf bo coś się yebało z animacjami i dźwiękiem(?).
Angielska wersja ogólnie znacznie różni się od tej oryginalnej i przez to były tam jakieś dziwne problemy m.in. z nowymi drzwiami do budynku magów ognia w starym obozie, z którymi bohater nie mógl wchodzić w interakcje. Działo się tak chyba dlatego, że nie zupdatowali pliku humans.mds.


(11-01-2017, 05:23 PM)MrKabalarz napisał(a): Angielska wersja jest przygotowana w postaci 2 plików .vdf (fundament moda i skrypty),
(11-01-2017, 05:23 PM)MrKabalarz napisał(a): Nasze polskie wydanie to niestety "goła" 0.9.6.
E tam, to nie ma aż takiego znaczenia. Gothic czyta te pliki .vdf i .mod i tak po dacie więc jak wydacie patcha w postaci pliku .mod z samymi skryptami to pierw one będą mieć priorytet, a reszta moda i tak się doczyta ze starej paczki.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Milcz, sku*wielu.

302 Postów
6 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Oct 2016
Reputacja: 94

#74
Wiem, że Gothic sczytuje te pliki po datach, ogólnie z tą "golizną" miałem na myśli to, że trochę faux pas z naszej strony było to, że nie zaimplementowaliśmy fixa (usuwającego m.in. tego buga psującego interakcję z obiektami użytkowymi po powrocie z GD) od razu w premierowym wydaniu 0.9.6 PL.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Tłumacz

108 Postów
1 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 18

#75
(11-01-2017, 05:23 PM)MrKabalarz napisał(a): Jeżeli chodzi o l'hivera to niestety wersja 0.9.6 posiada tego typu bugi, w rus i eng było to samo, ale nie wiadomo z jaką częstotliwością one występują.

No tak, dodam tylko, że grając w wersję wcześniejszą (z limitem udźwigu itd.) nie miałem żadnych problemów.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Tłumacz

108 Postów
1 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 18

#76
(11-01-2017, 07:33 PM)MrKabalarz napisał(a): Wiem, że Gothic sczytuje te pliki po datach, ogólnie z tą "golizną" miałem na myśli to, że trochę faux pas z naszej strony było to, że nie zaimplementowaliśmy fixa (usuwającego m.in. tego buga psującego interakcję z obiektami użytkowymi po powrocie z GD) od razu w premierowym wydaniu 0.9.6 PL.

Mam pytanie o tego fixa. Czy można go gdzieś pobrać?
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Łowca Orków

112 Postów
1 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja:

#77
Pobrałem sobie wczoraj ta modyfikacje i ja się was pytam. Czy ta waga 30 na początku gry to z każdym poziomem będzie rosło czy trzeba się gdzieś uczyć?
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Tłumacz

108 Postów
1 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 18

#78
(15-01-2017, 11:06 AM)Lotek napisał(a): Pobrałem sobie wczoraj ta modyfikacje i ja się was pytam. Czy ta waga 30 na początku gry to z każdym poziomem będzie rosło czy trzeba się gdzieś uczyć?

Udźwig wzrasta wraz z siłą. Można też kupić Pas niewolnika +25 kg do udźwigu. No i grając Magiem, można zrobić sobie (zaklinanie) pierścień (amulet chyba też) zwiększający udźwig.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Tłumacz

179 Postów
2 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 36

#79
Dodam, że po osiągnięciu bodajże 160 siły, uzyskuje się regenerację zdrowia, a po osiągnięciu chyba 160 (było 90) zręczności, zamiast zwykłego skoku, możemy dawać długie susy. Aby osiągnąć obie te zdolności, to chyba trzeba by było poświęcić całe zdobywane doświadczenie, plus wyżłopanie wszystkich eliksirów z całej gry (o ile zdobędzie się umiejętność warzenia eliksirów). A gdzie nauka posługiwania się bronią i innych dziedzin? Właśnie, tu trzeba wybrać, jaka dziedzina nam odpowiada i w co inwestujemy ciężko zdobyte doświadczenie. Ale to tak jest w każdej grze tego typu. Jak już gdzieś wcześniej pisałem, mod wspaniały i zasługuje na uznanie.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Łowca Orków

112 Postów
1 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja:

#80
z tym pianinem to fajne https://zapodaj.net/c0b495955d932.bmp.html
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
Witaj!
or Rejestracja?