Strona główna Portal Lista użytkowników YouTube A R C H I

Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[G2NK] Cienista Północ
Nietopezaur

542 Postów
58 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja:

#1
[Obrazek: 2eyao2c.jpg]



Opis modyfikacji:

Minęło 15 lat od wydarzeń z oryginału. W międzyczasie najemnicy postanowili zasiedlić się w starym zamku. 
Wszystko to stało się za sprawą bezimiennego bohatera, który otworzył bramę do twierdzy, będącą jeszcze w posiadaniu paladynów.
Dzięki temu orkowie mieli otwartą drogę i mogli bez przeszkód rzucić się na zamek. Najemnicy skorzystali z okazji i ruszyli na twierdzę, jak tylko większość orków postanowiła się wynieść. 

Minęło 15 lat, a ty budzisz się w zamku zajętym przez najemników. Nie masz w ogóle pojęcia, jak się tam znalazłeś, ani co tak naprawdę się tam dzieje.
Pierwsze dwa rozdziały są w tym demie grywalne, przy czym w pierwszym chodzi po prostu o dołączenie do najemników.

Akcja rozgrywa się w dawnej Górniczej Dolinie. W demie znajdzie się gęsta dżungla, w której żyją myśliwi oraz drwale, niezamieszkany przez nikogo kanion, twierdza zajęta przez najemników, rybacka wioska na końcu kanionu, jak i cmentarz. Jednak nie jest to zwyczajny cmentarz - kiedy jeszcze orkowie przebywali w Kolonii, używali tego miejsca do pochówku swoich poległych wojowników. W międzyczasie przekształciło się to w pustynię, pod którą znajdują się różne niewielkie, ludzkie cmentarze. 

Można do tego dodać jeszcze obóz bandytów, którym dowodzi Babo - miał już po dziurki w nosie życia w klasztorze. Jeszcze inną znaną personą wśród bandytów jest Pablo, który nie życzył już sobie, aby paladyni mieli go po prostu w d... głębokim poważaniu. 

Czas gry Cienistej Północy to jakieś 3-4 godziny. Jest zrobiony do niej dubbing niemiecki. Jak przy wszystkich modyfikacjach do Gothic II, tak i tu do gry potrzebny będzie dodatek „Noc Kruka”.



Cechy modyfikacji:

* Nowy i przerobiony świat gry,
* Spotkamy wielu starych znajomych z Gothic 1 i 2, ale poznamy również nowych ludzi,
* Nowe receptury do warzenia mikstur,
* W miarę grywalne dwa rozdziały, 
* Gildia, do której można dołączyć,
* Zmieniony został design prawie wszystkich menu,
* Nowe efekty dźwiękowe, np. przy level-upie czy przy zmianie rozdziału


Screeny:


[Obrazek: zwTGHTX.jpg]

[Obrazek: v38UgkX.jpg]

[Obrazek: uRAolxT.jpg]

[Obrazek: 2hjKbWp.jpg]

[Obrazek: c0xmHmu.jpg]

[Obrazek: gY2Vxy5.jpg]


Prezentacja świata:








>>> Download <<<


Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch, yudaeh
Skrypty: Taliasan
Grafika: chicken, yudaeh
Filmy: OwcaZagady
Testy: Quasch, Freddy, yudaeh
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Strażnik

204 Postów
0 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 25

#2
Powiem coś co pewnie wiecie już od dawna, zmarnowaliście czas. Zakończyłem ogrywanie moda po jakichś 30 minutach, czemu? A temu, że:
1. Zmieniony świat - Najemnicy w 15 lat wybrukowali dziedziniec i urządzili kuźnię, ale odbudować wież, zrobić sensownego wyjścia, usunąć taran, umieścić parę drabin do wejścia na mury albo nie mieli czasu, albo im się nie chciało.
2. Chciałem obejrzeć świat, i co? Dżungla, kilkanaście dużych drzew i tyle, reszta GD to pustynia, a tereny pod zamkiem wyglądają jakby codziennie latał tam smok i wszystko palił. A teraz najlepsze: palisada, tak orkowa palisada po 15 latach, szturmie orków i ich wycofaniu się nadal stoi. Ciekawe jak opuścili dolinę, co nie?
3. Obozem rządzi okrutny dowódca paru najemników, a później grupki łowców smoków, która dzięki niemu szybko się skurczyła. Mowa o Sylvio, no bez takich, chociaż to w sumie wyjaśnia to co robili przez 15 lat, ale że taki Wilk czy Cord dołączyli do niego? O magach wody nie wspominając. A jego prawa ręka? Ślepo łażący za nim debil o imieniu Bullco.
Oceny nie wystawię, bo całego nie przeszedłem, ale jeśli ktoś będzie miał na tyle nerwów to może spróbować. Dla mnie to niewarty marnowania czasu szajs.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Kopacz

8 Postów
0 Tematów
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 0

#3
Zgadzam się z poprzednikiem mod wyjątkowo nieciekawy, darowałem go sobie po 20 minutach grania.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Klub

7 Postów
0 Tematów
Mężczyzna
Zarejestrowany: Oct 2016
Reputacja: 1

#4
Dałem modowi szansę , ale niestety nie wiem co się stało po załatwieniu szkieletów które zaatakowały zamek , mam niby pogadać z Silvio ale u niego nie ma żadnego dialogu i finalnie moda nie skończyłem.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Witaj!
or Rejestracja?