Strona główna Lista użytkowników Fanpage YouTube A R C H I Rathgar Zegier

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[G2NK] Mroczny Legion
Poskramiacz Sów

705 Postów
90 Tematów
Kobieta
Zarejestrowany: Jun 2016
Reputacja: 95

#1
[Obrazek: FPO5NXQ.png]
Opis modyfikacji:

Po wydarzeniach z Dworu Irdorath Bezimienny i jego towarzysze trwają w morskiej żegludze. Nieoczekiwanie na morzu napotykają piracki statek. Jednak nie należał on do przyjaznego pirata Grega... Przyjaciele zostają pojmani i wzięci w niewolę, zmuszani do nieludzkiej pracy. Po roku więzienia udaje im się uciec na jednej z pirackich łajb. Docierają prawie do Khorinis, lecz nagle wybucha olbrzymi sztorm. Bezimienny traci przytomność, a krypa zostaje zniszczona. Gdy się budzi, zauważa, że jest na plaży w otoczeniu połamanych desek, czyli czegoś, co jeszcze parę godzin temu było jego środkiem podróży. Nie widzi żadnego ze swoich kompanów, lecz przed sobą zauważa kobietę ze znajomą mu twarzą. Macha do niego...


Cechy modyfikacji:

- rozgrywka składająca się z sześciu rozdziałów zajmująca łącznie od 4-6 godzin
- lekko zmienione: Khorinis, Górnicza Dolina i Wyspa Irdorath
- nowi i starzy NPC (zamieszkujący okolice wieży Xardasa w Khorinis, kamienną fortecę i zamek w Górniczej Dolinie)
- około 20 zadań
- nowe przedmioty (modele i tekstury)
- nowi przeciwnicy (niektórzy wymagający)



UWAGA!!! Ze względu na to, że oryginalna wersja modyfikacji była niegrywalna (nie umożliwia ukończenia gry), dokonano szeregu zabiegów naprawiających wszelkie bugi i niedoskonałości moda. Poniżej changelog:


- Dodano kwestię, w której Hagen wręcza nam klucz na przełęcz do Górniczej Doliny. W oryginalnej wersji, to nie miało miejsca, a jedynym uczciwym sposobem była podróż przez góry.
- Zablokowano nieskończone pojawianie się pomniejszych szkieletów i starej rycerskiej zbroi w wieży Dextera po każdorazowym przeczytaniu listu do Inubisa. Tym samym, wielokrotny wpis do dziennika również znikł.
- Usunięto wielką bramę przed kamienną fortecą. Z niewiadomych przyczyn, autor wstawił ją bez możliwości jej podniesienia. Tym samym, nie można było odwiedzić łowców smoków uczciwym sposobem.
- Zlikwidowano błąd, który powodował że każdorazowe wczytanie gry powodowało spawn potworów. W efekcie w kilka chwil, mogło się w jednym miejscu pojawić sto przykładowo zębaczy.
- Warunkiem przyjęcia jakiegokolwiek zadania od łowców smoków, jest teraz rozmowa z Kaiem. Wcześniej, jeśli wykonaliśmy jakieś z zadań przed rozmową z Kaiem, nie mogliśmy zdobyć jego zaufania i kontynuować wątku głównego.
- Zmieniono lokalizację Nikolasa w VI rozdziale. Teraz znajduje się przed wejściem do zamku. Zmiana jego pozycji w tamtym momencie na takie miejsce była kompletnie nielogiczna i w żaden sposób nieuzasadniona.
- Usunięto dwa wargi, które respiły się przy ognisku i zabijały Bartoka. Efekt niedokładnego czyszczenia respawnu przez autora.
- Dopiero po tym, jak Hagen wysyła nas po Kamień Wiedzy, można porozmawiać na ten temat z Pyrokarem. Wcześniej można było poruszyć ten wątek niezależnie od miejsca w fabule, potencjalnie psując sobie grę.
- Usunięto kamienne przyciski w kamiennych kręgach na Khorinis, by nikt nie próbował bugować gry.
- Zadanie "Smocze jajo" idzie teraz do misji zakończonych sukcesem.
- Usunięto intro z oryginalnego Gothic II Noc Kruka.
- Usunięto outro z oryginalnego Gothic II Noc Kruka i zastąpiono je nowymi creditsami.
- Teraz włączając "Autorzy" z poziomu menu uruchomią nam się creditsy stworzone na rzecz polonizacji.
- "Boży Gniew" zgodnie z opisem i rozmiarem modelu stał się bronią jednoręczną.
- Ostatni dialog z Jorgenem trwa teraz do końca, a dopiero potem pojawiają się creditsy.
- Usunięto drugiego Gorna, który pojawiał się na farmie Onara w trzecim rozdziale. Efekt niedokładnego usuwania NPC.
- Teraz we wszystkich dostępnych zbrojach NPC będą z nami rozmawiać. Wcześniej informowali nas, że mamy "dziwne ubranie".
- Usunięto Mario pojawiającego się w knajpie w V. rozdziale.
- Usunięto wpis i zadanie, gdy przechodzimy przez kamienie teleportacyjne (pozostałości z G2NK).
- Zmieniono WP Garonda z Khorinis, gdy odchodzi do Górniczej Doliny. Teraz nie pojawia się już u Sagitty, tylko tam gdzie zwykle pojawiają się "niepotrzebne" postacie w Gothic II.
- Usunięto kulistą rybę, a wraz z nią śmierdzącą notatkę.
- Usunięto notatkę Damaroka o krwiopijcach.
- Usunięto skórzany mieszek Cavalorna.
- Zmieniono startscreen i wszystkie loadscreeny na rzecz polonizacji.
- Dodano logo moda.


Screeny:


[Obrazek: fVW34IY.jpg]

[Obrazek: skmuF96.jpg]

[Obrazek: VOUTFJR.jpg]

[Obrazek: FG9UOWQ.jpg]

[Obrazek: UYNGv5K.jpg]

[Obrazek: ZhRxN9c.jpg]

[Obrazek: yp0Bg2X.jpg]

[Obrazek: f0PYoAU.jpg]

[Obrazek: inxEZNn.jpg]

[Obrazek: O13kz8L.jpg]

[Obrazek: SorK6pR.jpg]

[Obrazek: 2UvqHGR.jpg]

[Obrazek: GWKkPrB.jpg]

[Obrazek: 93xiUqz.jpg]

[Obrazek: sddPA9a.jpg]

[Obrazek: 96U3uAb.jpg]

[Obrazek: 1FtzDtK.jpg]

[Obrazek: mPEixF0.jpg]

[Obrazek: UHMvm8W.jpg]

[Obrazek: WzOpx9Q.jpg]

[Obrazek: kOtg34N.jpg]

[Obrazek: YmzxFWt.jpg]

Trailer:







>>> Download <<<



Credits:

- Gothicman - tłumaczenie, korekta, testy, skrypty, grafika, spacer, filmiki
- Taliasan - skrypty, grafika
- Chicken - skrypty, grafika, spacer
- Splash - spacer
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Styl forum:
Witaj!
or Rejestracja?