Strona główna Lista użytkowników YouTube A R C H I

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stary Obóz: problemy z zadaniami
Ortodoks

22 Postów
0 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Aug 2016
Reputacja: 6

#41
I jak wrażenia z tego uzupełniania ścieżki Strażnika? Warto zagrać Strażą, czy szału nie ma na koniec tej drogi?
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Dyrektor d/s opierdalingu się.

275 Postów
3 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 72

#42
Wszystko to subiektywna ocena, warto zagrać i się przekonać, miło odświeżyć przygodę z Gothiciem.
[Obrazek: ZfDsOwj.jpg]
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Ortodoks

22 Postów
0 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Aug 2016
Reputacja: 6

#43
Czy jak zrobię zadanie z podziałem łupu u Quentina przed wzięciem zadania Noc Sargona, to nie będzie później jakiegoś problemu?
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Dyrektor d/s opierdalingu się.

275 Postów
3 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 72

#44
Nie, to nie koliduje w żaden sposób ze sobą, przynajmniej nie wyszło nic takiego podczas testów.
[Obrazek: ZfDsOwj.jpg]
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Ortodoks

22 Postów
0 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Aug 2016
Reputacja: 6

#45
No nie powinno. Po prostu będzie mi łatwiej wykonać owo zadanie.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Kopacz

2 Postów
0 Tematów
Zarejestrowany: Feb 2017
Reputacja: 0

#46
Na początku rozdziału "Dług strażnika" po rozmowie z Saturasem udałem się do starego obozu i po drodze pogadałem z Diego (piszę o tym bo wydaje mi się że to może mieć znaczenie). I teraz mam kilka możliwości na crash gry i żadnej na kontynuację fabuły:
1. Odmowa walki dla Gomeza (crash od razu po wybraniu opcji),
2. Od razu po rozmowie z Diego teleportuję się do NO i rozmawiam z Saturasem, kończy się obecny rozdział, Saturas kończy rozmowę i w tym samym momencie rozpoczyna kolejną która powoduje crash,
3. Walka dla Gomeza, udaję się do Pacho, po rozmowie pojawiają się strażnicy, rozmawiam z Thorusem, natychmiastowy crash.

Od razu mówię że robiłem reinstall.

EDIT:
Okazało się że chodzi o błąd w skryptach, którego twórcy moda nie przewidzieli. Otóż jest możliwe i LOGICZNE że po zakończeniu współpracy z Quentinem, możemy go zabić. To jeszcze nic nie zmienia, jeśli zabierzemy jego listy, to przy otwarciu czwartego rozdziału (wszystkie wyżej wymienione przypadki) skrypt próbuje usunąć listy Quentinowi, przy okazji uśmiercania go. Ja zmieniłem po prostu skrypt, może da się jakoś upchać te listy z powrotem martwemu Quentinowi ale nie sprawdzałem.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Styl forum:
Witaj!
or Rejestracja?